Як вибрати одяг, щоб не злитися з сірою масою і не виглядати занадто зухвало для соціуму.

Відвертий одяг і популярність.
Люди часто вибирають собі одяг занадто стандартизовано. Є певна модель в уяві людини та у відповідності з цією моделлю індивідуум, і підбирає свій гардероб. Відкрийте свою шафу і подивіться: багато одягу, яка виглядає трохи зухвало зберігатися в ньому? Впевнений, що у більшості зберігатися не надто багато оригінальною та ексклюзивного одягу, що виходить за рамки загального уявлення середньостатистичного громадянина.
У чому ж справа? А справа в тому, що нас так виховало громадську думку. Осуд за вільнодумство і свободу одягатися в те, що подобається, є своєрідним внегласным правилом, яке ніде не прописано, лише у дрімучих куточках підсвідомості, але практично у всіх. Деякі люди ламають ці правила у себе в голові. Основна маса соціуму їх спочатку недолюблює як вийшли з ладу, а потім захоплюється їх незвичайним стилем в одязі, поведінці, своєрідних незвичайних звички.
Подивіться на всіх зірок шоу-бізнесу, артистів, акторів, музикантів та інших видатних людей, у кожному з них є якась своєрідна родзинка. Вони не соромляться одягатися в стилі за рамками общедозволенных штампів і саме це, і робить їх знаменитими. Про них починають говорити, спочатку може навіть погано: - Подивися, як вирядився цей півень гамбурзький? Чого це він натягнув? Шотландську спідницю?
Далі цей індивідуум можливо збере масу негативу, вигуків про те, що він як баба одягається, хоча хтось вважатиме це оригінальним і буде заздрити, але поки мовчки, оскільки вимовляння слів на підтримку засудженого суспільством може викликати нападки за вільнодумство. І тільки сильний духом, просочений індивідуальністю наскрізь, зможе публічно підтримати цього відщепенця із загального людино-стада. Далі деякі все таки скажуть, що це здорово, бачачи таке до цього випадку, тільки по телевізору.
Це і є популярність, людина досяг її за допомогою одягу. Популярність може будуватися на фундаменті: як на негативних думках, так і на позитивних, головна мета досягнута. Ви напевно скажете про себе: «Я не хочу, щоб за мною тягнувся слід негативної популярності!» Цей слід швидко розвіється, якщо Ви скористаєтеся в благих цілях для суспільства цим суспільним резонансом, і Вас будуть пам'ятати зовсім з іншого приводу, а про першому потихеньку забудуть. Головне розуміти, для чого тобі ця популярність потрібна.
Для кого чоловіки одягаються?
Напередодні листувався з однією дівчиною, яка мені розкрила секрети свого особистого життя зі своїм чоловіком і як вони вибирають одяг для нього.
Alexandruid: Щоб тебе цікавило, при покупці подарунка у вигляді одягу для свого чоловіка?
Дівчина: Сашечка, це складне питання... тому що для свого чоловіка важко підібрати одяг... йому все не подобається практично.... кольори темні треба і без жодного малюнка і взагалі-те що модно йому не подобатися. Так що подарунок чоловікові у вигляді одягу не цікавить...
Ця розмова і наштовхнув мене на написання статті для Вас про те, що всі одягаються як сірі миші, намагаються не виділятися з натовпу і про те як скуштувати моду.
Часто їдеш на машині по нічному Пітеру і в останній момент помічаєш, як люди одягнені в чорне пальто і такого ж кольору штанях переходять дорогу в темний час доби, взимку темніє рано, а якщо ще й дощ, то взагалі помічаєш пішоходів в останній момент. Ви напевно подумаєте, що у мене з зором, що щось не так. Ні, не тільки у мене така думка.
Величезна кількість людей в нашому місті одягається: або чорне або сіре. Складається відчуття вони агенти або шпигуни. Це якесь масове божевілля.
Мода дуже інертна, її дуже важко розігнати до певної швидкості. На це йде два роки. Принаймні, що стосується з точки зору чоловічого одягу. Приміром, приталені піджаки і завужені штани в наших магазинах з'явилися років п'ять тому, але люди їх боялися, вже роки два чоловіки навпаки кажуть, що хочуть тільки такі костюми і навіть дядьки з животами намагаються в них влізти. Ось це називається, мода докотилася і до нас.
Ще одна стандартна фраза - стереотип покупців, коли їм пропонують модний одяг, вони кажуть: «Мода мене не цікавить». Коли одна людина говорить фразу, я роблю висновок що це його особиста думка, але коли ця фраза звучить постійно з різних вуст, зрозуміло, що це завантажена модель поведінки з поза, завантажена суспільству шляхом впровадження в підсвідомість: з допомогою: реклами, телебачення або ж просто склалося колективне думка, що переходить з уст в уста.
В продовження і підтвердження своїх слів продовжу листування.
Alexandruid: А як щодо внести різноманітність у своєму сформованому стилі, всупереч переконанням?
Дівчина: ось-Ось, цікаво, а реально хочеться одягнути чоловіка поцветастее, так як каже баба буду.... вобщем не розуміє....або як педик наприклад в бузковій сорочці або рожевою.
Скажіть мені, друзі. Ви для кого одягаєтеся? Для себе? Для колег? Щоб сподобатися своїм жінкам, дівчатам, близьким?
Я до чого питаю? Просто якщо Ви одягаєтеся, щоб сподобатися своїм співробітникам, то багато з них дівчата. Дівчатам, виходячи з вищевказаної листування, подобаються рожеві, бузкові сорочки та інша яскрава одяг. Відповідно дівчини, не вважають Вас належать до меншин, коли ви одягнені в такий одяг. Значить ви одягаєтеся для того щоб сподобається співробітникам чоловікам? АХТУНГ! Ми, чоловіки, кому подобається хочемо дівчатам або собі подібних?
Дівчина: ))))) От я так не вважаю, а мій чоловік так))))
Alexandruid: А ти не пробувала привести його в магазин і поділися як ляльку? Там купити не змусять, а свій стиль вибрати можна і сама повеселишся і він подивиться на себе, вийшовши за межі звичайного свого вбрання.
Дівчина: Ось, я як ляльку його одягала щоб на весілля костюм вибрати.... Тільки тоді він дозволив мені над ним познущатися, понамерить купу йому не сподобалися речей.. а так фіг змусиш.
Знаючи її чоловіка, який досить таки ще молодий і її нормальне ставлення до гумору, я дозволив собі невеличкий жартівливий випад на адресу його стилю одягу.
Alexandruid: А шапка в нього манірна з куркулем, у мого батька така, і ще таксисти за 40-50 такі носять. :)
Дівчина: ахахах)))) Про капелюх мовчу я б його переодягнула, так не дається.
Alexandruid: А весілля як раз таки і є такий день, на який можна одягтися просто так, повідриватися, не прив'язуючись до певного строгого стилю.
Дівчина: Та все одно одягнув блакитну сорочку, на інший колір не умовити.
Alexandruid: Бути може дарувати треба одяг? Не питаючи. Просто так, без свят.
Дівчина: так я дарую светри та футболки приміром які мені подобаються, так він носить струму будинку, на роботу не одягне, не його стиль розумієш... а вдома затягує до жаху....
Alexandruid: Мужикам по барабану що носити за великим рахунком. Що дадуть, я одягну. Одного разу всі речі будуть в пранні, і доведеться взяти твій подарунок :) Будь мудрішим!
Дівчина: ну так і є))) все в пранні, тоді йде в моєму)))) так що тут треба інший підхід... коли Я його хвалю що класно виглядає це одне, а коли оцінила мій вибір костюма вся його сім'я, він був радий)))
Ось такі ми, чоловіки, не передбачувані. Цю переписку я оприлюднив лише для того, щоб Ви поглянули з боку і впізнали себе і стосунки зі своїми близькими в розрізі вибору чоловічого одягу. Вийшла своєрідна психологічна драма, яка я впевнений буде корисна, для того щоб і відносини в родині підняти на більш високий рівень, знайшовши точки дотику у виборі одягу, поглянувши на цю ситуацію з боку. Хоча деякі чоловіки люблять подеваться в магазинах не гірше жінок, але в більшості своїй вони саме такі, як її чоловік.
Резюме
Вибір як поступати в будь-якому випадку лежить на ваших плечах і Ви на то і індивідуальні кожен по собі, що можете робити так як саме ви хочете і вибирати ту одяг яка близька Вам по духу і по вподоби. Ексклюзивний одяг можна купити в інтернет-магазині Прикид. Одяг яка є лише в одному екземплярі у вашому місті, а можливо і у країні і доповнює вашу індивідуальність і самовыразительсность - саме це завжди служило нашим кредо і унікальністю Вашого вибору. Саме за це нас люблять наші унікальні покупці і повертаються до нас знову і знову, оскільки знаходять серед наших товарів одяг за своїм уподобанням, і саме тому у нас одягається стільки популярних у суспільстві людей, які вийшли із загального ладу і пішли своєю дорогою по шляху своєї мрії і тепер за ними йде новий лад людей, які шанують вибір успіху, вибір лідера, вибір переможця.